fredag 10. november 2017

Julehilsen No2

Her kommer neste kort som ble laget til Ett Trykk sitt spesialblad "Julehilsen" :) Dette henger altså sammen med det forrige i farger...

Også her har jeg brukt mønsterark fra Papirgleder.
Motivet er fra et gammelt til-og-fra-kort jeg hadde tatt vare på :)

Dette "gamle" postkortet laget jeg av et helt nytt, hvitt ark og Distress Ink i fargen 'weathered wood'. Først svampet jeg fargen på arket, deretter stemplet jeg noen snøkrystaller her og der. Disse er knapt synlige, de bare gir litt effekt. Stempelet "PostCard" er fra en stempelplate fra Kort & Godt, der jeg maskerte bort resten av teksten. 

Både gjerdet og trærne er dies fra Sizzix/Tim Holtz. Jeg la dem litt lagvis for å skape dybde i kortet. Snøkrystallene er laget med puncher fra Martha Stewart.

Takk for at du tittet innom på en fredagskveld :)


Ingen kommentarer: