fredag 7. april 2017

Konfirmantjente #2

Her kommer enda et kort til enda ei flott jente som sto konfirmant i fjor :) Også dette laget jeg på bestilling fra ei venninne, som er tante til Ester konfirmantjente. 

Fotball er den store lidenskapen hos Ester, så da ble det mønsterark fra Papirdesign enda en gang :) Klokka er chipboard fra wycinanka. Greina med blader bruker jeg ofte, det er en dies fra memory box ved navn 'Lavish Branch'. Ellers er det blomster fra her & der :)

Detaljer fra én vinkel...

... og fra en annen.

På innsida laget jeg en "ordentlig" konvolutt med plass til en flat gave.

Håper dette kan være til inspirasjon.

Jeg tar også dette kortet med i noen utfordringer:
Papirdesign; konfirmasjon
Papirplaneten; våren
Kort o Mania; vår
Hjerteboden; vårfornemmelser med blomster

Takk for besøket :)

3 kommentarer:

Torill sa...

Nok et kjempelekkert kort. Jeg elsker jo blomster - så digger pynten din her da!!! Tusen takk for at du er med på konkurransen vår hos Papirdesign!

Veronique sa...

Kjempe fint :) Tusen takk for at du deltar hos Kort´O´Mania. DT Veronique

Gunn sa...

Kjempe fint kort til em fotball glad konfirmant. Fine farger sammen. Takk for at du deltar hos Hjerteborden sin utfordring denne mnd. Klem DT-Gunn